Thursday, March 27, 2008

Testimoni Pengguna


Testimoni 1:
Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi Faridah 012 9798487

Saksi : Chia Siew Tiang
Penyakit:Darah Tinggi Kencing Manis
Produk diguna:1- Jeli Gamat Serigama

Turunkan tekanan darah dan paras gula dalam darah.

Saya telah lama diserang tekanan darah tinggi. Walaupun saya kerap pergi jumpa doktor, tekanan darah saya masih berada di tahap bacaan 90/160, dan paras gula dalam darah saya pula mencatatkan 8.5. Saya sentiasa berasa kurang bersemangat, ingin bersenam tetapi takutkan tekanan darah akan melambung tinggi.
Setelah memakan Jeli Serigama selama dua bulan, nyata sekali, paras gula dalam darah saya telah turun ke bacaan 5.8, sementara tekanan darah juga terkawal di paras 80/ 140. Bahkan doktor says juga kagum melihat keputusan ini! Setelah memakan Jeli Serigama , saya berasa lebih bersemangat dan aneh sekali, tompok-tompok di kulit saya juga semakin lenyap!
Saya tidak sangka lauk-pauk orang Cina juga bernilai perubatan. Ini amat menakjubkan!


Testimoni 2:

Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi Faridah 012 9798487

Saksi :Fua Gek Toi
Penyakit:Darah Tinggi Sakit Jantung
Produk diguna:1- Jeli Gamat Serigama

Sakit jantung dan tekanan darah tinggi telah terkawal.

Saya seorang penjaja yang sentiasa sibuk sepanjang tahun. Semasa muda, saya kurang peduli tentang kesihatan badan. Sehingga lebih sepuluh tahun lalu apabila saya mengidap sakit jantung dan tekanan darah tinggi barulah saya tahu kesihatan badan lebih penting daripada kekayaan! Saban tengah hari selepas makan ubat, kepala saya pening dan jantung saya sentiasa kurang selesa. Saya ingin membuat kerja rumah tetapi kurang bersemangat dan bertenaga untuk melakukannya! Kini fahamlah saya betapa teruknya jika 'ada hati tetapi badan tidak izin'!
Walau bagaimanapun, setelah tiga minggu saya makan Jeli Gamat SeriGama, sakit jantung dan tekanan darah saya nyata terkawal. Terima kasih Serigama Jeli Gamat, saya akan terus memakannya!



Testimoni 3:
Saksi :Encik Mohd. Nahar & Puan Rokiah Idris
Penyakit:Kencing Manis, Sakit tulang belakang
Produk diguna:1- Jeli Gamat Serigama

Kencing manis kembali normal dan tulang belakang tidak lagi kesakitan!

Suami dan saya mula memakan Jeli Gamat Serigama pada tahun 1998. Pada masa itu, suami saya enggan mencuba Jeli Gamat Serigama. Setelah melihatkan keadaan saya yang nampak lebih bertenaga dan cergas. (Kini kencing manis saya disahkan kembali normal) Dia baru ingin mencuba. Sebenarnya suami saya menghidap sakit tulang belakang sejak muda lagi. Doktor kata urat tunjang di belakang badannya tersepit . Dia dibedah pada Oktober 1997. Selepas pembedahan sakit berkurangan tetapi dia tidak dapat mengangkat benda yang berat. Ini bermakna walaupun sakit hilang, sebenarnya ia tidak pulih sepenuhnya. Selepas makan Jeli Gamat Serigama beberapa bulan, dia sudah boleh mengangkat anak tunggal kita yang berusia 8 tahun dan mendukungnya.
Atas




Testimoni 4:
Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi Faridah 012 9798487
Saksi :Mohamed Hamdi & Puan Norwati Muhamed
Penyakit:Asma / Lelah
Produk diguna:1- Jeli Gamat Serigama

Penyakit lelah anak tidak berlaku lagi!
Keluarga saya amat minat dengan kucing. Dari kucing jenis kampung hinggalah ke kucing Parsi, semuanya ada dibela di rumah. Antara sedar atau tidak risiko membela kucing boleh memudahkan mendapat penyakit lelah. Anak lelaki saya Muhamed Hamdi tak semena-mena mendapat penyakit sukar bernafas ini. Mula-mula dia batuk, kami bawanya ke klinik tetapi batuknya tidak berkurangan seminggu lamanya. Lepas seminggu saya mula terdengar bunyi lelah dan hati saya jadi tak sedap.Terus saya bawanya ke klinik dan doktor sahkan anak saya terkena lelah. Pada masa itu, Hamdi baru tujuh tahun sahaja. Menurut doktor, antara puncanya ialah terlalu kerap bermain dengan kucing. Dalam tiga bulan, lelahnya datang lagi. Saya bawanya ke doktor macam selalu dan sebagaimana biasa, ubat lelah berbentuk pil diberi. Makan tiga hari, hilanglah lelah.
Macam itulah selalu sehingga Hamdi masuk darjah tiga. Saya terbaca pengakuan tentang Jeli Gamat Serigama dan beli Jeli Serigama . Dari apa yang diceritakan, saya bertambah yakin ke atas Serigama ini. Bulan yang sama, saya beri Hamdi makan ikut aturan yang dinyatakan. Dan sekarang dia sudah empat bulan makan Jeli Gamat Serigama. Ada sekali dia terkena batuk tetapi kali ini tidak langsung menunjukkan dia ada lelah. Saya nampak perubahannya. Nak kata sihat seratus peratus, saya belum berani lagi. Sekarang, saya tidak begitu bimbang kerana kalau batuk pun, cuma batuk biasa.

Testimoni 5:
Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi Faridah 012 9798487

Lokasi:Felda Pemanis, Segamat, Johor
Penyakit:Kencing Manis
Produk diguna:1- Jeli Gamat Serigama
2- Jel Gamat Serigama
3- Spirulina Platenson Organik Gred AAA

Doktor Hospital Segamat memberi tempoh selama seminggu untuk memotong kaki beliau kerana keadaannya tidak dapat diselamatkan lagi. Pesakit tidak bersetuju dan "sind-up" merah serta sanggup menanggung apa jua risiko. Perbelanjaan perubatan beliau telah menelan belanja sebanyak RM 11,000 termasuk membeli gamat di Langkawi, RM60 sekilo. Sehari selepas mengambil Jeli Gamat Serigama (pagi dan malam) kakinya mula terasa berdenyut-denyut pada malam tersebut dan mendapati sebanyak 30 ekor ulat keluar dari tapak kakinya yang berlubang.
Testimoni 6
Sila ke browse ke URL ini untuk melihat video --->>>
adik rafiqul telah pulih dari penyakit kulit. Doctor walaubagaimanapun musykil dan gagal mencari ubat untuknya.
Testimoni 7
sila ke URL ini untuk melihat video --->>>
Penggunaan gamat dapat merawat kencing manis.

No comments: